Tuesday, October 21, 2008

پدر عشا مومنی: نمی دانم اقایان چه جوابی در مقابل وجدان خود دارند



تغییر برای برابری، الناز انصاری- عشا مومنی داوطلب کمپین یک میلیون امضا در کالیفرنیا ۲۴ ماه جاری در یکی از اتوبان های تهران و در حین راننگی بازداشت شد و تا امروز در زندان اوین به سر می برد. وی یک روز پس از بازداشت تماس تلفنی با منزل خود برقرار کرده و بعد از آن هیچ تماسی با بیرون از زندان نداشته است. خانواده عشا از زمان دستگیری دخترشان بارها به دادگاه انقلاب مراجعه کرده اند اما موفق نشده اند ملاقاتی با او داشته باشند یا حتی اتهام فرزندشان را بدانند. غلامرضا مومنی پدر عشا، مهندس ۶۰ ساله عمران است که همزمان با انقلاب از آمریکا به کشور بازگشته و 30 سال از عمر خود را در محرومترین نقاط کشور به راه سازی پرداخته است.


گفت و گوی پدر عشا با سایت تغییر برای برابری را در اینجا می خوانید.


4 comments:

Anonymous در

اقای مومنی عزیز

با حالی که شما دارید، با دلشوره های بی پایانتان و امید سرشارتان همدردم: من که در تابستان فقط دوسه روزی عشا را در برکلی دیدم، اشفته ام
بچه های کمپین یک ملیون امضا جایی برای رفع خستگی ندارند!

به امید ازادی عشا
تمشک

Anonymous در

آقا مومنی گرامی. عشا هم آزاد می شود و این اقایان هم که نه وجدان دارند و نه شرافت جوابگوی پستی هایشان خواهند شد.

Anonymous در

درود بر شما
درود بر همه ی پدران و مادران این عزیزان
پاینده باشید که اینچنین از فرزند خود حمایت می کنید
کمپین یک میلیون امضا موفق شده و می شود
ورنه اینچینین با اعضا این کمپین رفتار نمی شد
پاینده ایران

Anonymous در

آقای مومنی عزیز
ما همه چند روزی است که کلافه ایم و تصویر لبخند عشا که در چنگ شب افتاده تبدیل شده به بغضی که گلویمان را می فشارد و اشکی که بی اختیار هرزگاهی از گوشه چشمان میچکد...
و اینک دوباره
کباب ِ قناری ست بر آتش ِ سوسن و ياس
روزگار ِ غريبي‌ست،
ما رو هم در دلواپسی ها و درد خودتون شریک بدونید
بدون تردید نگرش والای شما نسبت به زندگی و تلاش بی وقفه تان در راه آبادسازی میهن عزیز خصوصا مناطق محروم و جنگ زده کشور سبب شده جگرگوشه عزیزتان با این که میتونه در آمریکا با فراغت کامل زندگی آرامی را تجربه کنه، دغدغه ای جز حل مسائل و مشکلات "اجتماعی" کشورش ایران رو نداره.
و اینجانب نیز بر این سووال تاکید میکنم که حتی در صورتی که اتهامی متوجه عشا باشد، چرا باید پیش از هر گونه دادرسی و محکومیت، زندانی شود؟؟؟ و چه توجیه قانونی برای ادامۀ این نوع بازداشت ها وجود دارد، همه ما مصرانه خواهان آزادی هر چه سریعتر عشا مومنی هستیم.
مهدی

Post a Comment