Friday, October 31, 2008

‫دانشجویان دانشگاه نورتریج برنامه ای به انتظار آزادی عشا برگزار می کنند

دانشجویان فوق لیسانس دانشکده هنر و ارتباطات دانشگاه نورتریج در حال تدارک دیدن برنامه دانشجویی شمع افروزی برای آزادی
عشا مومنی هستند. هدف آنها از این برنامه شمع افروزی به انتظار نشستن برای آزادی سریع عشا می باشد. تدارک دهندگان این برنامه دوستان و همکلاسی های عشا مومنی می باشند که همانند وی در حال گرفتن مدرک فوق لیسانس در دانشگاه نورتریج هستند. در صفحه "مای اسپیس" این برنامه، نوشته شده: "به عنوان اعضای دانشگاه، شهر، و اجتماعی که عشا هم عضوی از آنها است وظیفه خود می دانیم که یکصدا شویم و از وی پشتیبانی کنیم و درخواست آزادیش را بنماییم. چرا که اکنون عشا به ما نیاز‫دارد."



برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید http://www.myspace.com/pleasefreeesha

بیانیه‌ای نسبت به دستگیری عشا مومنی - نیاک و پایا

شورای ملی ایرانیهای مقیم آمریکا (نیاک-NIAC) در بیانیه ای نسبت به دستگیری عشا مومنی در ایران اعتراض کرده و از مقامات ایران خواست به عنوان یکی از امضا کنندگان کنوانسیون حقوق مدنی-سیاسی به مفاد این پیمان نامه پایبند باشد و از همگان خواست که در این رابطه به پیشنهادات اجرائی سازمان عفو بین الملل در اعتراض به این دستگیری عمل کنند. متن کامل بیانیۀ نیاک در این آدرس قابل دسترسی است:
NIAC calls on Iranian authorities to honor the human rights of Esha Momeni

همچنین اتحادیه روابط عمومی آمریکایی های ایرانی تبار (پایا - PAAIA) در بیانیه ای نگرانی عمیق خود را از بازداشته عشا مومنی اعلام و از مسولان ایران درخواست کرد به دستگیری عشا مومنی پایان دهند، متن این بیانیه را در این آدرس بخوانید:
Iranian Americans Seriously Concerned about the Detention of Esha Momeni in Iran